tindrastridsbergs.blogg.se

Detta är bloggen om min vardag, checka gärna in !

Månadsfavoriter!

Kategori: Allmänt

hej alla!
här kommer ut en liten tidig
månadsfavoriter ut!

Jag kommer förklara lite om varje produkt....

1.den första produkten jag verkligen gillar är mitt lilla Real Techniques borst set.
i settet har jag
En foundation borste, ögonskuggs borste och en rough borste.

foundations borsten: Fungerar utmärkt som concealer borste också,
jag vet inte riktigt lika mkt om den.......

ögonskuggs borsten:
min ögonskuggs borste är helt suverän, mjuk och len, sminket appliceras mkt bra med borsten, sminket sätter sig också riktigt bra i borsten vilket är bra....

rough borsten:
mjuk och len, rougher stannar kvar.

Mac concealer:
täcker jätte bra både på sår, blodkärl och mörka ringar.
Jag rekommenderar den riktigt mycket.

Make up store rough:
riktigt fin ljus rosa färg, ta helst inte för mycket för även om den är en fin ljus färg så är den riktigt pigmenterad.

Make up store mascara:
riktigt bra mascara som jag rekommenderar, bra borste,
fin svart färg.

Ha en bra dag!!!
Kommentera inlägget här: